Koninklijke Vereniging voor Nederlandse Muziekgeschiedenis

De KVNM is op zoek naar een bestuursassistent

Vanwege het aankomende vertrek van de huidige bestuursassistent, is de KVNM op zoek naar iemand die voor een periode van meerdere jaren deze mooie taak op zich wil nemen.

 

Als bestuursassistent kun je de werkzaamheden qua tijd grotendeels zelf indelen en werk je merendeels vanuit huis. Wel is aanwezigheid bij vergaderingen (online en fysiek) noodzakelijk. De data hiervoor worden ruim van tevoren vastgelegd. De werkzaamheden dienen met regelmaat en grote accuratesse te worden verricht zodat bijvoorbeeld de ledenadministratie – een van de taken – altijd op orde is. Vanzelfsprekend dient er op vertrouwelijke manier te worden omgegaan met alle beschikbare informatie. Er wordt van uitgegaan dat je zelf over een computer beschikt. Als bestuurssecretaris werk je nauw samen met het dagelijks bestuur van de KVNM.

 

Taken zijn onder meer:

 

  • bijhouden ledenadministratie, versturen contributienota's en herinneringen;
  • notuleren bestuursvergaderingen, ALV en andere bijeenkomsten;
  • (online) verzenden van stukken aan de leden;
  • verzorgen van etiketten voor het verzenden van het TVNM;
  • verspreiden binnengekomen post (minimaal tweewekelijks bezoek aan Postbus in Utrecht) en binnengekomen mails; bestuursassistent is vaak eerste aanspreekpersoon bij vragen.

 

Naast een beschikbare vergoeding krijgt de bestuursassistent gemaakte onkosten vergoed.

 

Ben je geïnteresseerd in deze functie, kun je een bericht met motivatie en CV sturen aan secretaris@kvnm.nl.